Zadbaj o PR swojej firmy, wesprzyj działania CSR i zostań Partnerem badań o hejcie w biznesie

Date:

Share post:

Fundacja „W zgodzie ze sobą” Ilony Adamskiej po raz kolejny podejmuje wyzwanie badawcze, tym razem skupiając się na zjawisku hejtu w środowiskach biznesowych. Po sukcesie pierwszej edycji badań dotyczących hejtu w Internecie, nadszedł czas na zgłębienie tego zjawiska w kontekście pracy, firm, korporacji. Pierwsza edycja spotkała się z ogromnym odzewem. O badaniach ukazało się kilkadziesiąt artykułów, a sama pomysłodawczyni raportu opowiadała o nich w takich mediach, jak TVN24, TVP2, Radio Plus czy Wprost.

– Hejt w biznesie stanowi poważne zagrożenie dla dobrostanu pracowników oraz efektywności i wizerunku firm. Jako Fundacja, która angażuje się w promowanie pozytywnych zmian społecznych, zdajemy sobie sprawę z konieczności zgłębienia tego problemu. Wspólnie z Instytutem Badawczym „Maison & Partners” przygotowujemy badania, które analizują dynamikę hejtu w relacjach zawodowych, wewnętrznych strukturach firmowych oraz kulturach korporacyjnych. Poruszymy również kwestie wartości i etyki w biznesie jako kluczowych elementów przeciwdziałania temu zjawisku. – mówi Ilona Adamska, pomysłodawczyni badań, organizatorka ogólnopolskiej kampanii NIE HEJTUJĘ-MOTYWUJĘ.

O pierwszej edycji badań pisali….

Dlaczego warto zostać Partnerem?

– Partnerzy naszych badań otrzymają szeroką gamę działań PR-owych oraz reklamowych, które pomogą wzmocnić wizerunek ich firm jako organizacji zaangażowanych społecznie. Wyniki badań zostaną zaprezentowane 27 marca 2025 roku podczas medialnej premiery raportu w Teatrze Scena RELAX w Warszawie. Wydarzenie to połączone będzie z konferencją magazynu „LAW BUSINESS QUALITY” pt. „Nowoczesny biznes. Wartości. Wizja. Rozwój”, która zgromadzi przedstawicieli medów, dziennikarzy oraz liderów świata biznesu. – zapowiada Ilona Adamska.

To unikalna okazja, aby Wasza firma znalazła się w centrum uwagi podczas wydarzenia, które dostarczy nie tylko inspiracji, ale również narzędzi do skutecznej walki z hejtem w biznesie. Poprzednia edycja badań była szeroko komentowana w mediach, co podkreśla jej znaczenie i wartość dla uczestniczących w niej partnerów.

Czego dotyczy badanie?

Zjawisko hejtu w biznesie, choć może być subtelne, negatywnie wpływa na jakość komunikacji, współpracy i efektywności zespołów. Badania, które wiosną 2025 roku wypuści Fundacji „W zgodzie ze sobą” będą narzędziem do identyfikacji problemów i wdrażania pozytywnych zmian w firmach i instytucjach. Raport będzie niezwykle cenny dla osób odpowiedzialnych za politykę personalną, zarządzanie zespołami oraz liderów dążących do budowania zdrowego i efektywnego środowiska pracy.

Dlaczego warto wesprzeć działania Fundacji?

Zostanie Partnerem badań to nie tylko wsparcie ważnej inicjatywy społecznej, ale również szansa na wzmocnienie wizerunku firmy jako organizacji zaangażowanej w budowanie kultury wzajemnego szacunku i wsparcia.

Dla Partnerów przygotowano szeroki pakiet korzyści, obejmujący między innymi:

  • Promocję w mediach – firma zostanie wymieniona w licznych artykułach i relacjach prasowych.
  • Udział w premierze raportu – wydarzenie medialne przyciągające uwagę kluczowych graczy w świecie biznesu.
  • Prestiżowy wizerunek – jako firma zaangażowana w walkę z hejtem i promowanie pozytywnych zmian w środowisku pracy.
  • Wywiad i reklamę w magazynie Law Business Quality
  • Udział w panelu dyskusyjnym podczas konferencji
Fotorelacja z konferencji promującej I edycję badań o hejcie w sieci

Jak dołączyć?

Jeśli chcą Państwo wesprzeć kampanię oraz przyłączyć się do działań Fundacji jako Partner, prosimy o kontakt pod adresem: info@adamskamedia.pl lub kontakt@fundacjawzgodziezesoba.pl. Prześlemy warunki współpracy.

Nie przegapcie Państwo szansy na udział w tej niezwykle ważnej inicjatywie, która zmienia środowisko biznesowe na lepsze. Wspólnie możemy walczyć z hejtem, budować kulturę wzajemnego szacunku i inspirować do pozytywnych zmian!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

bannery-www-336x280_2

Related articles

Adriana Król-Popiel: Zdrowie psychiczne kobiet – wyzwania i potrzeby

Media kreują obraz kobiety idealnej, perfekcyjnie łączącej karierę, życie rodzinne i społeczne, ale czy takie wymagania nie prowadzą...

Angelika Wielgus-Lach: Daję dokładny przepis na udane wystąpienie publiczne!

Lęk przed wystąpieniami publicznymi dotyka większości z nas, ale można go pokonać lub nauczyć się z nim żyć...

Sztuczna inteligencja a zakupy w sieci.5 najważniejszych technologii według ekspertów z branży

Sztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce i pomaga sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową...

Barter w cyfrowej rzeczywistości. Dlaczego warto sięgnąć po alternatywę dla płatności tradycyjnych?

Współczesny rynek biznesowy nieustannie poszukuje nowych sposobów na optymalizację współpracy i rozliczeń. Jednym z takich rozwiązań jest barter...