Małgorzata Gipsiak, dyrektor generalna Arche Hotel Krakowska w Warszawie to na pewno inspiracja dla wielu kobiet. Jej historia pokazuje, że sukces to wynik determinacji, pracy nad sobą i nieustannej troski o innych. Zaczynając od pracy na stanowisku kelnerki, przeszła przez wszystkie szczeble kariery, by dziś zarządzać jednym z czołowych obiektów hotelowych w stolicy.
Ludzie są kluczem
„Każda osoba, z którą miałam do czynienia, wniosła coś wyjątkowego do mojego doświadczenia” – mówi w wywiadzie dla Law Business Quality Małgorzata Gipsiak. Umiejętność słuchania, empatia i dostosowanie się do potrzeb zespołu pozwoliły jej budować relacje oparte na zaufaniu i szacunku. „Zarządzanie zespołem wymaga ogromnej elastyczności, cierpliwości i wczuwania się w potrzeby drugiej osoby”.
Praca z misją
Małgorzata Gipsiak wierzy, że hotelarstwo to coś więcej niż biznes. Podczas pandemii Arche Hotel otworzył swoje drzwi dla uchodźców z Ukrainy, pokazując, że prawdziwe przywództwo to działanie dla dobra innych. „Zrozumieliśmy, że możemy stać się integralną częścią społeczności, wspierając tych, którzy tego najbardziej potrzebują”.
Liderka, która inspiruje
Jej filozofia zarządzania? Szacunek i autentyczność. „Traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany” – podkreśla. Praca ramię w ramię z zespołem, otwarta komunikacja i troska o rozwój pracowników sprawiają, że Arche Hotel to nie tylko miejsce pracy, ale prawdziwa rodzina.
Społeczna odpowiedzialność i rozwój
Małgorzata Gipsiak z pasją angażuje się w inicjatywy CSR, takie jak projekt „Kwiat Dojrzałości”, aktywizujący kobiety w wieku emerytalnym. „Nie chodzi o to, by angażować się we wszystko, ale o to, by podejmowane inicjatywy były przemyślane i realizowane z pełnym zaangażowaniem”.
Jej historia to dowód na to, że sukces buduje się nie tylko przez wyniki finansowe, ale przede wszystkim przez relacje, dobroć i odwagę do podejmowania wyzwań.
Więcej w wywiadzie na portalu LAW BUSINESS QUALITY.