Ilona Adamska z kampanią NIE HEJTUJĘ – MOTYWUJĘ na konferencji „Power to Women”!

Date:

Share post:

Za nami wyjątkowe wydarzenie – konferencja „Power to Women”, zorganizowana przez redakcję magazynu Puls Biznesu. W tym roku kampania NIE HEJTUJĘ – MOTYWUJĘ, której inicjatorką i ambasadorką jest Ilona Adamska, z rozmachem wkroczyła w przestrzeń biznesową, a udział w tej konferencji był kolejną doskonałą okazją do zaprezentowania jej misji oraz dotychczasowych działań.

Ilona Adamska miała zaszczyt wystąpić na scenie z prelekcją pt. „Równość zaczyna się od słów. O przełamywaniu stereotypów i przeciwdziałaniu hejtowi w biznesie”.

Wystąpienie to, choć poruszało trudną i wymagającą emocjonalnie tematykę hejtu oraz mobbingu w miejscu pracy, spotkało się z niezwykle ciepłym i poruszającym odbiorem publiczności.

W trakcie prelekcji Adamska poruszyła między innymi kwestie:

  • znaczenia autentycznych relacji w biznesie,
  • roli siostrzeństwa i solidarności kobiet w miejscu pracy,
  • oraz najnowszych wyników badań Fundacji „W zgodzie ze sobą”, dotyczących hejtu i dyskryminacji w przestrzeni zawodowej.

Przytoczone statystyki są niepokojące:

  • Co trzecia Polka doświadczyła hejtu lub dyskryminacji w pracy – najczęściej ze względu na płeć, wiek, wygląd lub macierzyństwo.
  • 74% kobiet spotkało się z tzw. mikroagresją – w tym przerywaniem wypowiedzi, ignorowaniem głosu czy umniejszaniem kompetencji.
  • Z badań Amnesty International / ONZ Women wynika, że kobiety-liderki najczęściej stają się ofiarami mowy nienawiści w sieci, co przekłada się na ich samopoczucie, aktywność zawodową i społeczną.

Szczególnym momentem wystąpienia była osobista historia, którą Ilona Adamska podzieliła się z uczestniczkami konferencji. Wiele z obecnych kobiet podchodziło do niej po prelekcji ze łzami w oczach, dzieląc się własnymi doświadczeniami, wyrażając wdzięczność i podkreślając, że „odnalazły siebie” w jej opowieści.

– To dla mnie największe wyróżnienie – przyznaje Adamska.

Szczególną satysfakcję przyniosły również deklaracje kilku firm, które zgłosiły chęć zaproszenia naszej akcji na wewnętrzne warsztaty dla pracowników – rodziców – dotyczące edukacji i tego, jak rozmawiać z dziećmi o hejcie. Kampania NIE HEJTUJĘ – MOTYWUJĘ z radością wesprze te inicjatywy.

Serdeczne podziękowania kierujemy do organizatorów konferencji „Power to Women” za zaproszenie, zaufanie oraz stworzenie inspirującej przestrzeni do rozmowy o wartościach, które dziś w świecie biznesu mają szczególne znaczenie.

Z dumą możemy powiedzieć: kampania NIE HEJTUJĘ – MOTYWUJĘ coraz mocniej zaznacza swoją obecność w środowisku przedsiębiorców i liderów opinii.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

bannery-www-336x280_2

Related articles

Konferencja „Piękno z wnętrza. O kobiecej sile i autentyczności” za nami!

Za nami wyjątkowa konferencja „Piękno z wnętrza. O kobiecej sile i autentyczności”. Wydarzenie, które zgromadziło blisko 70 kobiet...

Samotni na szczycie. Wypalenie zawodowe i depresja wśród zarządzających

Liderzy mają być odporni, silni, niewzruszeni. To przecież oni mają prowadzić zespół, podejmować najważniejsze decyzje i zachowywać zimną...

Freelancing 2025. Bez wyrazistej marki osobistej freelancerzy mają pod górkę

Według danych Freelancehunt budżety na freelancing wzrosły w zeszłym roku o 51,5%, jednak korzyści z tego trendu czerpie...

Asertywność i stawianie granic – fundamenty kobiecego sukcesu w biznesie

W świecie współczesnego biznesu, zdominowanego przez wysokie tempo, nieustanną rywalizację i presję osiągania wyników, umiejętność asertywnego komunikowania się...