2N-Everpol dołącza do projektu „Nie porównuj się z innymi. Bądź sobą!”

Date:

Share post:

Firma 2N-Everpol, czołowy polski dystrybutor produktów elektronicznych i gospodarstwa domowego, rozpoczyna współpracę z Fundacją „W zgodzie ze sobą” w ramach ogólnopolskiego projektu edukacyjnego „Nie porównuj się z innymi. Bądź sobą!”. Inicjatywa, będąca częścią szerszej kampanii „Nie hejtuję-motywuję”, ma na celu przeciwdziałanie negatywnym skutkom hejtu i nierealistycznym standardom piękna promowanym w mediach społecznościowych, wspierając kobiety i nastolatki w budowaniu zdrowego poczucia własnej wartości.

Alarmujące wyniki badań z 2024 roku wskazują, że aż 67% kobiet odczuwa spadek samooceny na skutek hejtu, 34% zmaga się z zaburzeniami lękowymi, a 51% doświadcza depresji lub myśli samobójczych w związku z negatywnymi komentarzami online.

Firma 2N-Everpol została Partnerem Strategicznym projektu, który oficjalnie zainauguruje swoją działalność 11 czerwca podczas uroczystej konferencji w warszawskim Teatrze SCENA RELAX. W ramach współpracy firma wesprze organizację warsztatów edukacyjnych w szkołach, konferencji dla kobiet oraz kampanii informacyjnej w mediach społecznościowych.

– W 2N-Everpol od dawna wierzymy, że technologia powinna służyć rozwojowi i dobrostanowi człowieka, a nie być źródłem krzywdy czy zaniżonej samooceny. Dlatego z pełnym przekonaniem wspieramy projekt 'Nie porównuj się z innymi. Bądź sobą!’. Chcemy promować odpowiedzialne korzystanie z mediów społecznościowych i budowanie poczucia własnej wartości opartego na realnych osiągnięciach, a nie zniekształconym obrazie rzeczywistości. Jako firma mamy szczególną misję, by pokazywać, jak nowoczesne technologie mogą wspierać rozwój osobisty, a nie go hamować – mówi Tomasz Jakóbczyk Prezes 2N-Everpol.

Projekt „Nie porównuj się z innymi. Bądź sobą!” to odpowiedź na rosnący problem porównywania się kobiet i nastolatek z nierealistycznymi standardami prezentowanymi w mediach społecznościowych. W ramach inicjatywy organizowane będą warsztaty edukacyjne, konferencje, kampanie informacyjne oraz publikacje eksperckie.

Współpraca z Fundacją „W zgodzie ze sobą” to element długofalowej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu 2N-Everpol, która zakłada aktywne wspieranie inicjatyw promujących zdrowie psychiczne i odpowiedzialne korzystanie z technologii.

Uroczysta inauguracja projektu odbędzie się 11 czerwca podczas konferencji z udziałem ekspertek, psycholożek, artystek i aktywistek, które zabiorą głos w sprawie budowania zdrowego poczucia wartości i wspólnoty opartej na wartościach takich jak szacunek, empatia i akceptacja.

O 2N-Everpol:
2N-Everpol jest jednym z czołowych polskich dystrybutorów produktów elektronicznych i gospodarstwa domowego, oferującym szeroką gamę rozwiązań technologicznych dla domu i biura. Firma od lat angażuje się w projekty społeczne promujące odpowiedzialne korzystanie z technologii i wspierające zdrowie psychiczne.

O projekcie „Nie porównuj się z innymi. Bądź sobą!”:
Projekt jest elementem ogólnopolskiej kampanii społecznej „Nie hejtuję-motywuję”, zainicjowanej przez Ilonę Adamską, Prezes Fundacji „W zgodzie ze sobą”. Kampania walczy z problemem hejtu w przestrzeni publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem jego wpływu na samoocenę kobiet i dziewcząt.

Dołącz do akcji: kontakt@fundacjawzgodziezesoba.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

bannery-www-336x280_2

Related articles

Konferencja „Piękno z wnętrza. O kobiecej sile i autentyczności” za nami!

Za nami wyjątkowa konferencja „Piękno z wnętrza. O kobiecej sile i autentyczności”. Wydarzenie, które zgromadziło blisko 70 kobiet...

Samotni na szczycie. Wypalenie zawodowe i depresja wśród zarządzających

Liderzy mają być odporni, silni, niewzruszeni. To przecież oni mają prowadzić zespół, podejmować najważniejsze decyzje i zachowywać zimną...

Freelancing 2025. Bez wyrazistej marki osobistej freelancerzy mają pod górkę

Według danych Freelancehunt budżety na freelancing wzrosły w zeszłym roku o 51,5%, jednak korzyści z tego trendu czerpie...

Asertywność i stawianie granic – fundamenty kobiecego sukcesu w biznesie

W świecie współczesnego biznesu, zdominowanego przez wysokie tempo, nieustanną rywalizację i presję osiągania wyników, umiejętność asertywnego komunikowania się...